Zespół specjalistów
Dyrektor Ośrodka
Administracja NFZ
Ewa – psycholog
Sylwia – logopeda
Mirka – logopeda
Dorota – fizjoterapeuta
Paulina – fizjoterapeuta
Basia – masażystka
Ewelina – surdopedagog
Marzena – pedagog
Ewelina – nauczyciel
Iza – nauczyciel terapeuta
Monika – nauczyciel
Basia – nauczyciel terapeuta
Basia – nauczyciel terapeuta
Jakub – nauczyciel terapeuta
Wiedza i doświadczenie
Pracownicy zatrudnieni w OREW stanowią zgrany zespół ludzi, których celem jest zapewnienie podopiecznym jak najlepszych warunków sprzyjających ich rozwojowi. Pracownicy z wieloletnim stażem służą radą i wsparciem młodszym kolegom. Ci młodsi natomiast – są to często osoby, które dopiero co ukończyły studia wyższe – wnoszą nowe spojrzenie i dynamizują cały zespół. Każdy z zatrudnionych w Ośrodku specjalistów posiada odpowiednie do zajmowanego stanowiska kwalifikacje.
W OREW pracują z dziećmi:
- 12 nauczycieli-terapeutów
każdy z nich jest specjalistą w zakresie oligofrenopedagogiki, w tym jeden nauczyciel ze specjalizacją w zakresie surdopedagogiki - 5 fizjoterapeutek i 2 masażystki
z wykształceniem z zakresu fizjoterapii - 4 logopedów
po studiach logopedycznych, w tym dwóch logopedów z dodatkowymi kwalifikacjami z zakresu oligofrenopedagogiki oraz terapii wczesnodziecięcej - 3 psychologów
z kwalifikacjami z zakresu oligofrenopedagogiki, dodatkowo jeden z psychologów ma ukończony I stopień kursu Integracji Sensorycznej oraz II stopień EEG Biofeadback - 3 pedagogów
z kwalifikacjami z zakresu oligofrenopedagogiki, w tym jeden surdopedagog oraz jeden pedagog z kursem EEG Biofeadback I stopień - 3 dyplomowane pielęgniarki z wieloletnim stażem pracy
- 11 pomocy terapeutów
wśród nich są terapeuci – zajęciowi oraz osoby uzupełniające wykształcenie na kierunkach pedagogicznych
W OWI (Ośrodek Wczesnej Interwencji) pracują z dziećmi:
- 2 fizjoterapeutów metody NDT Bobath
- 1 neurologopeda
- 1 psycholog
- 1 pedagog
Nauczyciele – terapeuci i specjaliści zatrudnieni w naszych ośrodkach stale podnoszą swoje kwalifikacje, dzięki czemu mamy do zaoferowania – zarówno uczniom jak i dzieciom przyjmowanym w systemie ambulatoryjnym – szeroki wachlarz metod usprawniających proces edukacji i terapii.